subota, 28.04.2007.

Pjesma o prevarenom srcu

Pjesma o prevarenom srcu


Vlažni asfalt, crna sjena moje ulice,
poput žica trnih, misli mi davi.
Veže sudbe, mori ljude, ruši ptice,
A ja perom pjevam o ljubavi.

Perom, poput ljubavi vječne, lakim,
sebe prolijevam po hrapavom papiru.
Sve što volim, sve što znam i činim,
Svaku tajnu srca bacam u hiru.

I sve misli te, priče besmrtne,
sklapam poput neke makete,
nek lete uz vjetar s juga,
neka se u Savi tope kao tuga.

Svi ti znaci iskrenosti moje,
neka izdajnički kliznu sa papira,
neka sve do crnog mora ne stoje,
Neka nose gdje me nitko ne dira.

Bajku o jednoj ljubavi velikoj,
o jednoj djevojci prekrasnoj,
o jednom vremenu beskrajnom,
o jednom srcu prevarenom...


Orator, -oris, m.

- 00:09 -

Prikaži komentare (3) - Komentiraj - *

    Creative Commons License
  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

...u biti jedan običan 18-godišnjak, koji iznosi svoje pravo ja i stvara ove pjesme, ne piše za nikoga, iako je većina pjesama posvećena nekome, već pišem za sebe i Vas koji moje pjesme čitate. Hvala Vam...

Ako me iz bilo kojeg razloga želite kontaktirati, moj mail je:
oratio@net.hr

Moje pjesme...

Tada...
Galebe bijeli
Pjesma o prevarenom srcu
Zaboravit se neće
Kap života, sreće...
Budi dobra vila
Sve će bit samo fol
Ja. Ostajem.
Kiši
Potraži me
Samoća
Leptir
Najbolja prijateljica
Ona
Labud
Sve što trebam si ti
Volim te još
Nema te
Okus Mraka
Pjesnik i sunce
Život je laž
Sanjam Ljubav
Srce
oko tebe Ljubav (znaj da te volim)
Finis cum Laude
Odlazim
Dom
Kako bez nje (samoća)
Sat
Slagalica srca
Daleko od ljubavi
Nema je
Savršenstvo
Ispod lada dudova
Zavjesa od snijega
Vino
(Ne)znam
Sutra (počinje škola)
Sretan ti rođendan
Sreća
Poljubac u snu
Klupa (pjesničke laži i jedna istina)
Proljeće
Por siempre
Volim
Povjerenje
Obećaj mi
Ponekad poželim sanjati
14.02.2000.
Ono nešto
C`est la vie (manifest "slobode")
8 stihova herojima
Uno di noi
Onrutcon
Ponoćni tango
Dušo
Pođimo u vječnost
Gospodin je pastir moj
Pjesma nad pjesmama (moj dio)
Izgubljene duše
Moj svijet
U daljini sloboda
Vjerujem u ljubav
Što bude, bit će
Misao o "sutra"
Smrt vuka
Daymare (Jednostavno izvan okvira)
Oda ljubavi
Licentia Poetica
Suza
Moje pjesme, moji snovi
Nomen
Misao ljetne noći
Dreamin` about freedom
Budi ponosan
Ne vjerujem
Pjesma u daljini
Osmjeh na Jelačić platzu
Na rubu
Zagrebe moj
Soba mi se vrti
Jedna riječ
Adieu
Glup narod (Historia est magistra vitae")
Katarza
Rujanfest (prva jesenska depresija)
Taktovi života
Utorak
Muk
Majstor ceremonije
Gubim se
Jesen stiže, suzo...
Kao da sam zaljubljen
In vino veritas
Na pola puta
Nije fer
To je (bila) prava ljubav
Requiem
Sam
Obiteljsko srebro (bez sjaja)
Sjeme

Misija

Nemam misiju. Pišem, pjevam, veseli me svaki vaš komentar, raduje me svaka pohvala, osnažuje svaki šamar. Moje pjesme moja su ispovijed, moje pjesme su... ono što je vama na pladnju, a vi birate ako ih hoćete. Poezija nije nasilna. Ali je jača od svakog nasilja...

Oratio, -onis, f.

Oratio znači govor, a Orator je govornik. Iako je u početku ovaj blog bio bez pjesama, već isključivo moj pogled na svijet daleko od ljudi koje poznajem, počeo sam pisati pjesme i u njima sam se našao. Shvatite ih kao govor jednog govornika svijetu...

Designed by In Obscuro